torsdag 10 juni 2010

Fyra år!

Ja så är det. Idag fyller mamma 54 år och min sambo Henke och jag har varit tillsammans i fyra år. Vad tiden flyger iväg. Vi har bråkat mycket bitvis, ibland bråkat flera månader i sträck. Skrikit saker vi egentligen inte menat, i ursinnets stund, stridens hetta. Bråkat så vi har trott att vå kärlek varit slut för alltid och ibland varit nära att bryta upp.
Men efter varje bråk, när de väll upphört. Har vi stått där och omfamnat varandra och aldrig velat släppa taget. Stormigt är vårt förhållande och ibland så intensivt att det skrämmer mig.
Du är duktig på att driva mig till vansinne ibland, så jag står där förbannad och stampar med fötterna i marken så ursinnig att det ryker ur öronen *haha*
Men jag älskar dig Henke. Jag älskar dig mycket, jag har tvivlat stundvis när vi bråkat som mest men innerst inne har jag vetat det. Du har varit ett så underbart stöd för mig och jag hoppas att du känner för mig som jag känner för dig, åh att du inte bara ser mig som en belastning. Vi ska ju försöka undvika att bråka genom att bli särbo och ge varandra lite mer utrymme. Jag hoppas det funkar så att vi kommer ännu närmre varandra. har kännts nära varandra sen jag var i karlskrona sist.

Älskar dig och hoppas att vi får många fina år till
puss o kram
Din Jessika

Inga kommentarer: