söndag 27 juni 2010

Hemma efter ölandtripp

Hej!
ja idag kom vi hem efter vår lilla tripp till ölan. Linus, Bissen, Henke och jag. Det hade sina upp och nergångar men var ändå en härlig helg. Vi kan ha riktigt roligt tillsammans alltså. Men det var inte så mkt folk på öland.

Hann inte mer än svänga in på parkeringen förrän Björn ringde. Han var på väg hem ifrån sthlm och ville träffas lite när han ändå körde förbi o så var han hungrig. Så Bissen, Linus, Henke, Björn och jag åkte till kinarestaurangen o beställde hem mat.

Därefter åkte vi och badade. Alla utom Henke. Mycket roligt, det var jätteskönt i vattnet. Efter det åkte Björn vidare mot karlskrona sen han jag inte mer än komma hem och duscha förrän Pullan kom och hälsade på. Hon hade med sig lite tårta som Henke och jag fick, mums. Sen satt vi o pratade o flummade i soffan. Grabbarna kom tillbaka och Bissen var på allmänt dåligt humör. Jag vill att han ska må bra stackaren.

Åh Pullan flashade boobsen in i rummet medan grabbarna spanade bilar på datorn. Där ser ni, man vet aldrig vad man missar när man stirrar in i dataskärmen. hihi
Var helt underbart att träffa min lilla Pulla igen=)

Inga kommentarer: