onsdag 23 juni 2010

Jag vill härifrån

Nu har vi varit iväg och hämtat hem min byrå så nu står den färdig i källare tills jag ska flytta. Har jag lite mer förvaringsutrymme.
Henke är inte på bra humör idag. Han är elak o spydig så fort jag öppnar munnen och jag är så ledsen o upprörd att jag bara vill be honom fara åt helvete.

Jag mår så jävla dåligt. Har inte varit hemma länge men vill bara iväg till karlskrona igen. Till min Nonne och min Björn som orkar med att jag inte mår bra och som står ut med att man gråter. Alla mina vänner här har fullt upp med annat och jag vill inte störa deras liv med att jag inte mår bra. Fan tvillingar ska inte bo för långt ifrån varandra. Vill ha min Nonne här så jag kan träffa henne oftare, min själ mår inte bra av att vara så långt ifrån henne. Hon tar sig tid med mig även när hon inte förstår mig.

Åh vad jag vill dit. Fan...

Inga kommentarer: