måndag 21 juni 2010

Kalmar med Bissen

Nu har man återvänt hem ifrån ett kalmarbesök med Bissen. Så lägg märkeom inte har haft några problem så hoppas det ska bli bra:) Sen rabatt första halvåret är ju underbart=)

Sen lurade Bissen in mig på Media Markt där jag aldrig varit förut och det var ju dumt av honon eftersom att det fanns så mycket man ville ha där. Så fastnade vid filmerna där dom hade galenskaparnas. En box med alla En himla många program för 511 kronor. Jag tyckte det var lite dyrt men jag var väldigt kluven eftersom att jag älskar Galanskaparna/After shave och har sett det mesta med dom men inte äger en enda film tillslut efter att ha fått löfte av min sambo Henke om att han skulle hjälpa mig betalningen. Så jag tog glatt min filmboc och gick till kassan där den blonda långhåriga piercade killen säger, att den har blivit felmarkerad och att 511 kronor var för dyrt för den så fick Bissen o jag gå tillbaka till filmavdelningen där com markerade om den till en betydligt bättre prislapp nämligen 229. Så nu älskar jag media markt. Men undrar om dom verkligen gjorde rätt för alla dom boxarna där alla avsnitt är på brukar kosta runt fyra fem hundra.
Men det var ju till min fördel så jag klagar inte.
jag ska helt klart till Media Markt fler gånger=)




Inga kommentarer: