tisdag 29 juni 2010

Kvällscruising med oldsmobilen

Ja, jag han knappt mer än att komma hem och landa förrän Jossan ringde och frågade om jag ville följa med ut en sväng med oldsmobilen. Det kunde jag ju bara inte tacka nej till att åka i en stor härlig jänkare. Så jag sprang ner till Jossan i min lila tubtop och i mina träskor sen begav vi oss hem till Jossans kompis Mia för att hämts något. 

Felix var där med en vän så dom cyklade bort till en annan vän sen så Jossan och jag åkte dit och plockade upp dom. Därefter crusade vi lite genom Mönsterås sen var vi ute på Oknö en sväng. Så jäkla härligt att åka cabb nu och håret blåste i natten. Mycket mysigt. Det var min första tur i en oldsmobile och det gör jag gärna om.

Jag fulkomligt älskar ljudet av v8 motorerna som sitter i de stora jänkebilarna=)
Tack Jossan för en trevlig åktur=)










Inga kommentarer: