tisdag 8 juni 2010

Mår kass

Sitter och gråter igen, usch. Jag har mått så fruktansvärt dåligt nu de sista en och en halv veckorna. Känner mig så förtvivlad och orolig och jag vet inte hur jag ska ta mig ur det. Hur jag ska vända på det. Mår så illa är yr i huvudet. Illamående ena sekunden svimfärdig nästa.
Därför gör det så ont att det känns som att vissa människor tror jag fejkar och tror jag använder det som en ursäkt för att slippa göra saker. Men ni som tror det vet inte hur jag känner mig. Ni vet inte hur jobbigt det är att gå runt o känna såhär så därför blir jag så ledsen när ni tror jag ljuger. Nu vet inte hur det känns. Jag önskar att jag hade ljugit om mitt illamående för då hade jag mått bra men nu gör jag ju inte det. Jag kan tycka att människor borde vara mer förstående mot sina medmänniskor och inte bara döma ut dom.
Som tur är vet min sambo Henke, min familj och mina vänner hur det ligger till. Riktiga vänner och en familj o kille som bryr sig är guld värda. Skulle inte vilja leva utan er. Tack för att ni finns där för mig genom mitt liv. Under båda glada o tråkiga stunder. Älskar er!

Inga kommentarer: