lördag 12 juni 2010

Mysig dag.

Nu sitter jag här i soffan hos mamma o Svenne och känner mig positivt inställd ikväll. Har varit en bra dag. Jag har varit i Björns etagevåning och tittat. Vilken lägenhet och vilka tapeter och vilken utsikt. Skulle inte ha några problem med att bo i en sån lägenhet. Hade valt större kök om jag fått välja men var ändå väldigt fint. Ska bli kul o se när han har fått i ordning på att helt sen.

Annars har jag varit hemma idag bara och njuter av att kunna umgås med mamma o Svenne och sedan har jag suttit en del vid min dator. haha fatta, jag har äntligen en egen dstor. Har aldrig haft en dator förut som bara varit min. Men fick ju mammas beganade för att jag kommer behöva en sen när jag ska flytta. Så sen ska jag bara köpa mobilt bredband då blir det perfekt. kan jag fortsätta skriva o ändå ha kontakt med omvärlden o söka jobb och så.

Ikväll har jag mamma o Svenne o lilla Candy ute på knösö och busade s Candy fick springa lös. Så underbart att se henne springha lös och få se henne i hennes rätta element. Jag och Candy badade givetvis. Andra gången jag badar i år och nu var det säkert femton sexton grader i vattnet. Mycket mysigt. Men Candy blev lite mammig när jag kom för långt bort. Hon är så underbar=)

Härlig dag helt enkelt=)

Inga kommentarer: