onsdag 23 juni 2010

Särbo=Mindre lyckliga?

Jag är en skör människa, som styrs så mycket utav mina känslor, på gott och ont. Åh jag känner mig så full av osäkerhet just nu och jag lyssnar alldeles för mycket på alla människors kommentarer, som om det var dom som bestämte. Som om det var dom som styrde hur det ska gå mellan Henke och mig.

Som Jossan sa det nu när hon fick reda på att jag skulle flytta att det bara fanns ett håll det kunde gå åt. Vad vet hon om det? Hon säger att det inte är bra att bo särbo i längden, varför inte?
Varför skulle det inte vara bra att bo särbo, om man älskar en person jättemycket men inte klarar/vill bo med den, varför skulle man inte kunna vara lika lycklig som par bara för att man har två adresser?
Är det adressen som bestämmer om man är lyckliga tillsammans?
Vad tycker ni där ute?
Någon som läser detta som har en åsikt?

varför ska jag lyssna så starkt på vad folk säger, är det inte Henke och jag som bestämmer över våra liv och hur vi ska bo? Åh om det nu skulle ta slut, så är väll det våran sak!? Då kan man prata om det då inte bara slänga i ansiktet på oss att det kommer ta slut ändå.

Inga kommentarer: