tisdag 29 juni 2010

Sol o bad

Idag vaknade man upp till ytteligare en solig varm dag. Så jag hörde av mig till Pullan och frågade om hon skulle ut till stranden och det skulle hon, men hon skulle åka med sin moster Inger och Lena och visste inte vart dom skulle så hon skulle höra av sig när hon visste.
Det visade sig att vi skulle till samma ställe som igår och Micka ville med, men hon hade tagit sovmorgon så de hade hunnit ut till stranden innan hon vaknat.
Så jag körde bort o plockade upp Micka så åkte vi tillsammans ut till oknö.

Det blev sol o o bad. Lena, Micka o Pullan kastade lite frisbee o vi hade allmänt mysigt. Ibland är det så underbart att få finnas till.

Efter några timmar blev det hemfärd och Pullan åkte med mig hem istället, så vi stannade på statoil o köpte mjukglass. Där sprang vi även på mina kusinbarn Jasmine o Jennifer.

Härlig sommardag=)




Pullan o jag


Mina snygga träskor


Oknö
 

Jasmine med sin glass


Pullan med sin


Min glass med noisettesås

Lilla jennifer

Inga kommentarer: