tisdag 29 juni 2010

Ut till nabben

Efter att jag varit hemma och ätit lite efter stranden tog jag mig en sväng ut till nabben för att hälsa på Ingrid och Alf. Där fick jag lite jordgubbstårta med chokladgrädde o någon botten med hasselnötter. Inte en jordgubbstårta man är van vid, men den var god. 

Sen var jag nere och badade en gång till, var lite kallare i vattnet i nabben än ute på oknö men när man väl doppat sig var det lika skönt. Ingrid hittade inte sin baddräkt så hon gick bara i med benen. 
Därefter satt vi bara o drack kaffe, pratade, läste och jag började skriva på något som kanske kan bli en novell. Jag hoppas jag kan bli färdig med den, så jag inte kör fast.

Jag är nöjd med dagen=)



Lord ligger så fint i gräset


Lord står på altanen


Alf o Ingrid=)

Nelsson sitter så fint

Inga kommentarer: