onsdag 9 juni 2010

Visit hos pappsen=)

Här kommer en liten rapport ifrån Söderåkra. Mitt huvudmål är karlskrona men stannade till hos pappsen för att följa med honom på hans kusinbarns student imorgon.
Dröm om min förvåning när jag rullade upp på pappas gräsmatta och fick syn på en röd Mazda mx5. Hihi hans senaste köp som han hade varit iväg och köpt idag.

Själv stannade jag till på modehuset i kalmar för att köpa mig en ny fin klänning till Karls student imorgon. Precis när jag var på väg in i butiken hörde jag någon ropa mitt namn och vänder mig förvånat för att se Emma ölänning wahlberg. Det var så kul att se henne igen och vi kom överens om att vi ska hitta på något snart och det skulle vara superkul.=) Hon är så söt och go, men hon hoppade på kryckor stackaren. Hon hade skadat sig under fotbollen.
Hur som helst var det rea på Gina så jag köpte en klänning ett par leggins o ett par trosor till ett billigare pris än vad klänningen egentligen skulle kostat. Sånt gillar vi.

Berättade för pappa om att Henke och jag ska bli särbo också. Han frågade om jag hade råd med det och jag sa att jag hoppas socialen hjälper mig om jag inte får ett jobb. Sen väntar jag ju på besked om jag kommer in på omvårdnad eller konvux också för då får jag ju lån.

Inga kommentarer: