fredag 9 juli 2010

Badat=)

Så kom man iväg en sväng till stranden idag med. Pullan hörde av sig i eftermiddags och frågade om vi skulle ut och när det gäller tillfällen till att bada så är jag inte svår=)
Så vi åkte till ubryggan och bredde ut oss. Den värsta solen hade försvunnit och det var ömsom sol och växlande molnigt, men det var ju ändå varmt o skönt=)
Underbart att få komma ut.
Så har man fått lite träning idag med simningen och min meditation får jag när jag lägger mig på rygg i vattnet och flyter. Jag skulle kunna somna liggandes så i vattnet. Helt underbart=) Kännar hela kroppen röra sig med vattnet.

Idag när jag låg och flöt en stund hörde jag en båt komma så jag reste mig upp i vattnet och motorbåten var kanske 10-15 meter ifrån mig. Åh där stod en hunk i snygga adidas shorts och han bara tittade fundersamt på mig och sen tittade han sig runt för att se var närmsta badplats låg. Han tyckte nog jag var lite långt ute.
Yes, jag gillar djupt vatten=9 Så skönt att bada i havet finns så gott om plats, annat det än vad man kan säga om Mönsterås simhall. Tycker den skulle behöva vara dubbelt så stor.

Take care!

Inga kommentarer: