onsdag 7 juli 2010

Bättre humör

Ja, nu är jag på bättre humör igen. Mycket tack vare Pullan, tack gumman. Vad det kan göra skillnad ibland att en vän bara hör av sig=)

Men jag är inte mer än människa och jag har rätt att lacka ur och bli förbannad jag också, det är inte alltid det behövs en stor händelse för att få humöret att svikta. Ibland kan det vara en liten skitbagatell som man inte alls skulle blivit sur på egentligen. Vi har våra dåliga dagar och dåliga perioder men så är det ju för alla genom livet.

Idag gjorde jag kalkonsallad till middag. Har inte gjort det förut men bglev gott faktiskt=) Hade röd paprika, gurka, blandad sallad, soltorkade tomater o kalkon i. Sen en grov brödbit till det, mums!!

Nehe nu har jag legat o läst en stund men nu funderar jag på att dra ut till nabben en stund o få umgås av mig lite=) Haha det måste jag göra ibland, rasta av mig lite socialt så att jag inte börjar prata med väggarna eller ringa långa telefonsamtal till folk som har annat för sig:P

Ha det gott!

Inga kommentarer: