torsdag 1 juli 2010

Besök av pappsen.

Ja idag var Henke och jag och kollade på loppisen i nabben för att Henke var nyfiken på soffgruppen som stod där. För den han komemr ha sen är nersutten på ett ställe o fjädrarna som spänner har lossnat. Sen kan det vara fint att ha en grupp så man får plats med lite folk. Så det blir nog fräschare o finare.
Var förbi på algots o hämtade mina första banankartonger också, måste börja rensa ur i källaren vad som är mitt o vad som är Henkes o vad som ska behålls o vad som ska slängas.

Därefter kom pappa på besök med så vi drack kaffe sen gled vi runt lite i hans Mazda mx5 o var bland annat ute och hälsade på Ingrid och Alf ute i nabben. Mycket trevligt.

När pappa åkt hem gick jag ut med Candy sen åkte jag bort till Jojos o deras lägenhet eftersom dom flyttade idag. De mesta hade dom redan fått dit så jag fick hjälpa till med o packa upp o diska en massa. Så det mesta i köket är färdigt. Men vi fick inte kylen till att bli kall, så det är konstigt.
sen var det en massa hål o sådär så dom skulle ringa o kolla efter besiktningspappret imorgon.


Nej nu e jag helt slut så ska snart lägga mig. Sköt om er därute.

Inga kommentarer: