onsdag 7 juli 2010

Bra dag;)

Ja efter jag legat hemma och läst en stund tog jag den gamla golfen till nabben. Skönt att sitta där och var social och bara njuta av att finnas till. Efter att ha suttit en stund i väremn ville vi gå ner och bada, så vi fick med oss en av Ingrids grannfruar, Ulla. Så Ulla tog med oss till en brygga där vi inte badat förut men Ingrid tyckte inte om det stället så de gick bort till det stället vi brukar var. Jag ville inte gå upp ur vattnet så jag simmade dit. En sträcka på cirka 300 meter plus att jag låg i och simmade när jag var framme på det stället.
Därefter satt vi på deras verandra och jag fortsatte att läsa i min bok.

När jag kom hem väntade Pullan på mig genom att stå och prata lite med Cissi. Sen följde Pullan med mig hem och hon åt knäckebröd och jag nektarin.
sen satt vi och bara snackade strunt=)

Därefter så åkte vi till statoil och jag köpte en tidning till Pullan som tyckte lite synd om sig själv eftersom att hon har så ont i knät. Åh jag unnade mig också en.
topp o hälsa. Inte en tidning jag normalt brukar köpa, har faktiskt aldrig läst den förut men man fick ljudboken Munken som sålde sin Ferrari till och den blev jag nyfiken på=)
Stefan sauk som läser och det var på en smidig mp3 skiva så man slipper en massa olika cd skivor. Ska bli kul o se om det var något att ha.

Blev en bra dag ändå, trots att den började så fel;)

Puss o kram

Inga kommentarer: