fredag 9 juli 2010

Hoppas

Nu sitter jag med en isande kall jordgubbsmoothie i hande och kan änligen andas ut för en stund, phuu.
har jagat runt som fan idag för att få tag på de sista papperna som jag behövde ha med mig till socialen. Allt för att komma dit och höra att den som det var tänkt skulle bli min handläggare har semester. Jaha, okej, ta in en ersättare då. Jag behöver väll för fan hjälp oavsett om hon är på semester eller inte. Eller hur?
Så fick prata med hennes arbetsgivare och förklara min situation snabbt på två minuter sen skulle han fixa så jag fick en socialsekreterare som skulle ringa mig nästa vecka.
Så jag hoppas verkligen att han gör det, så han inte glömmer bort mig. Hoppas, hoppas. jag behöver hjälp.

Så alla papper jag jagat runt för att ta med mig som det stod på lappen jag fick hemskickad, behövde han tydligen inte utan dom skulle jag ha med mig nästa gång.

Ahja jag hoppas det löser sig nu annars vet jag inte vad jag gör.

Take care!

Inga kommentarer: