söndag 4 juli 2010

Kvällsdopp

Åh så skönt. Nu har min sambo Henke och jag precis kommit hem efter att ha varit ute på ett kvällsdopp vid hopptornet tillsammans med Linus. Det var så underbar skönt i vattnet. Kul att Henke doppade sig också, det var ju hans första bad för året. Så skönt på sommrarna först ska man åka ut en stund under dagen o sola o bada sen ska man hem o dona o fixa sen drar man ut en sväng o badar i natten. Så jäkla gott man somnar sen också när man legat o simmat en stund=)

Ni som älskar att bada men inte testat borde göra det!

Nej nu ska jag snart gå och lägga mig o läsa lite. Ska se om jag ska börja på den nya boken Henke köpte till mig på netto tidigare idag.
Höll ju på med stad i världen med P-A Fogelström förut och den är jättebra beskrivet och allting och jag vill verkligen läsa den, men jag bara känner att det inte är något för mig just nu. Vill ha något lite mer lättläst nu. Så tänkte prova en annan bok emellan så får man se om man kan gå tillbaka o läsa ut den sen. Vissa böcker faller inte alls en i smaken vid vissa tillfällen och så provar man igen vid ett annat och då faller det på plats klockrent.

Sov gott sverige

Lovley;)

Inga kommentarer: