torsdag 1 juli 2010

Massor av bad

Igår var jag knappt hemma på hela dagen så då blev det inte av att jag bloggade något.
Igår var jag o hälsade på Ingrid när hon sålde jordgubbar utanför affären så hon köpte en liter åt mig som Henke och jag delade på till frukost när vi åkte ut till nabben för att hämta min bil.

Så jag fick köra Linus 740 hem så körde Henke min golf. Men det är dumt jag blir så sugen på volvo när jag kör dom, jag gillar volvo men min golf drar inte så mycket bensin och är lätt att komma fram på små ytor.

Sen när vi fått hem min bil o lagat mat så Åkte Felix och jag ut till oknö och badade längst ut vid kaffetorpet. vi var där i nästan två timmar sen åkte vi tillbaka och Jossan var tvungen o sätta sig o ringa runt lite. Sen visade det sig att hon skulle bli kvar i mönsterås iallfall, så då åkte vi ut och badade igen. först var vi vid ubryggan men var inte så roligt så då åkte vi till hopptornet och när de andra äntligen gått o felix och jag badat en stund så gick jag upp på den lägsta av hopptornets strapatser. Jag har aldrig hoppat från så högt, men alltid velat våga. Ja jag stod där en stund o övervägde sen hoppade jag, woho. =) Då tyckte jag att jag var duktig. Det är kul när man väl vågar något man är rädd för sådär=)

sen åkte vi hem o tittade på film tills jag nästan somnade på deras soffa.

kram

Inga kommentarer: