lördag 24 juli 2010

Myskväll med mina pinglor

Igår var en jättebra dag. Jag var hos Jojo o vi tittade lite på supernatural eftersom hon bara sett enstaka avsnitt på teve så har vi börjat med säsong ett. Åh jag klagar ju inte, är ju bara överlycklig att ha någon som vill se denna underbara serie med mig:P
Ska se lite repriser med Bissen med sen någon dag tänkte jag=)

Nej men Supernatural har allt och är för mig hitills den bästa serien jag har sett i mitt liv och jag hoppas verkligen när den ska sluta, att den slutar bra. För en så fin serie får man bara inte förstöra.



Fritt fram o dregla över Jared(Sam) o Jensen(Dean):P



Ja men Jojo o jag satt där extatiska i hennes soffa o dreglade lite över Jared o Jensen o vräkte i oss popcorn, mintkrokant o mariekex för glatta livet för att avsnittet var så spännande.
Då ringde Pullan o frågade om vi ville se filmen Shutter Island med henne, å jag hade sett trailern på den och tyckte den verkade spännande och så ville jag träffa Pullan som jag inte sett på så länge=)

Jag älskade filmen. Den var extremt välgjord och bra skådespeleri av Leonardo Di Caprio här faktiskt, han var mycket övertygande. Den var så djup och man var tvungen att sitta med. Inte rätt film att somna framför. Mitt i filmen kommer man till en stunds förvirring men allt klarnar upp sen. Riktigt bra!


Inga kommentarer: