tisdag 20 juli 2010

Paus

Hej.
Ja jag har tagit en liten välförtjänt paus ifrån bloggandet nu när jag har varit hos min mamma i karlskrona. Jag har mått lite dåligt nu och behövt en liten paus och dessutom har de flesta dagarna sett likadana ut med mycket sol o badande o sådär.

Men kom hem i söndags o igår var jag hos Jojo o P en stund o Braxen var också där, mycket trevligt.

Idag har jag varit o hälsat på Ingrid o Alf som jag saknat så mycket. Men de stackars hundarna var det inte så mycket med, de är sjuka de små liven. Men mycket trevlig kväll kul o träffa dem o jag blev bjuden på fläskfile med potatissallad o sen glass till efterrätt. Å dagen till ära att jag var hemma, dukade Alf med silverbesticken. Härligt=)

Idag kom mitt underbara Giorgio Martello halsband föreställande en kerub(liten ängel) som min älskling betalade till mig. Så vackert, jag är så nöjd=)

Så här står det på hemsidan om Giorgio martello:
Philosophy

Inspired by the vibrant life, the innovative architecture and the unique designers of the Italian fashion metropolis Milan, the jewellery of GIORGIO MARTELLO MILANO stands for fresh ideas, a sensitive flair for trends, high-quality workmanship and an attractive cost/performance ratio.

GIORGIO MARTELLO MILANO is a trendsetter for jewellery and much more besides: jewellery for all life’s moments and moods.

Giorgio Martello Milano is jewellery which touches the soul.

Inga kommentarer: