söndag 1 augusti 2010

Besök av tvillingsyrran

Har inte sovit allt för väl inatt men vaknade upp till vetskapen om att min tvillingsyster låg o slaggade på soffan i teverummet och då blev jag genast gladare=)Det är alltid lika underbart att ha henne här.

Usch den har gått nästan en vecka nu som jag har den här konstiga huvudvärken. Det värker i trycker och jag har svårt att koncentrera mig. vet inte om det är spänning inför flytten eller vad det är men det är jobbigt.

Jag hoppas att vi får en del flyttat idag. Jag stör mig lite på att vi inte fick tag på ett hänglås på järncarlssons för utan det kan jag inte utnyttja mitt föråd. Men ska försöka få tag på ett på måndag om vi inte behöver åka in till stan idag. Ska ringa soc imorgon med o fråga om man kan få liten hjälp till o köpa säng o möbler. Har ju inte så mkt o är ju en del som behöver köpas när man ska stå på egna ben.
Jaja det löser sig säkert på ett eller annat sätt=)

Inga kommentarer: