onsdag 4 augusti 2010

Blåbär o meditation

Idag tittade Ingrid och jag ut i blåbärsskogen en sväng. Hon hade med sig Lord o jag Candy så dom fick vara med o springa lite lösa i skogen medan vi plockade. Var inte ute så länge men fick ihop en och en halv två liter iallfall. Är inte så gott om blåbär som ifjol men det ska väll vara så man hinner å ihop lite innan alla åker ut med sina bärplockare o förstör alltihopa.

Sen med lite tips från en vän tog jag hem lite riktig relaxmusik o la mig på soffan med de här härliga låtarna på låg volym o bara försvann iväg ifrån tid o rum o så somnade jag. Nu när jag är vaken kännr jalg mig helt slut i kroppen. Så det verkar fungera, känner mig avslappnad trots hjärtklappningen. Tror inte folk nog förstår hur viktigt det är att ta sig tid att meditera/relaxa i det här stressiga samhället som bara gör att folksjukdomarna ökar.

Inga kommentarer: