torsdag 12 augusti 2010

=(

Så mitt andra möte på soc var ett helvete. Hon jag skulle ha, ha semester så fick träffa en annan tjej som inte verkade vara en kall jävla robot som inte har någon medlidsamhet alls. Åh jag förklarade att jag har flyttat och att en hel del av de pengarna jag fick inte ha kunnat gå till mat o sånt eftersom att jag har behövt köpa grejjer till mitt hem. Då sa hon att jag skulle dela med min tidigare sambo Henke. Då sa jag att vi redan hade delat upp men att jag iallfall inte hade någon säng utan sover på en jäkla madrass.
Sen hinner jag inte mer än o komma hem förrän den här lilla blondinen ringer o säger att listan över sökta jobb räcker inte, då har jag ändå räknat ihop dom till elva jobb men nej då jag var tvungen att söka 8-10 till.

Sen var arbetsförmedlingen inte öppet så måste gå dit imorgon å då kommer jag nog inte få dom pengarna i tid heller.
Varför ska det vara så jäkla svårt att få ett jobb? Jag har bara varit på soc två gånger å det är åt helvete. Å den lilla uppsnästa tjejen jag hade idag ville jag bara slå på käften. Jävla känslolösa robot. Fatta jag skulle inte gå till soc om jag absolut inte behövde, jag vill verkligen ha ett jobb men ändå gör ni inte annat är kritiserar än o e dumma. Om min kropp inte orkar med den här hjärtklappningen mer är det dig jag ska stämma jävla subba för du ökar bara på min ångest.

Inga kommentarer: