söndag 15 augusti 2010

..

Idag har jag haft en ganska mysig dag tills Linus ringde och sa att dom voltat med kadetten å att Henke måste komma till Kisa o hämta dom. Gaaah ska Henke börja leka assistanskår tycker jag han ska ta betalt därefter också. För vi skulle precis ut o åka till oknö med Candy o ha en mysig stund o busa av henne sen laga lite mat tillsammans o ha filmkväll.
Tur dom inte skadade sig allvarligt iallfall, men dom kanske borde inse att dom inte alltid kan göra som rallyförare.

Jag hoppas att det inte tar allt för lång tid för dom utan att filmkvällen kan bli av iallfall=)
Det återstår att se men jag hoppas:)

Skönt att komma hem iallfall. Sov hos Henke inatt o redan efter två nätter ifrån honom var det jätteskönt att ligga med armana om honom o andas mot hans ryggtavla. Lovley=)
Väl hemma diskade jag upp muggarna som blivit stående från igår.
Funderar på o ta en promenad.

Inga kommentarer: