tisdag 10 augusti 2010

Dröm

Vilken virrig dröm jag hade inatt*haha*
tvillingsyrran o jag var inne i en affär där en kille började titta på mig, riktigt studera mig. Åh jag började asgarva. Sen gick tvillingsyrran och jag längs med köpingen och förbi stadskyrkan där stod alla dörrar öpnna o det var en stor kör som sjöng. Syrran och jag tittade in för att jag blev nyfiken. Sen såg jag att det gick en massa människor bakom ett hörn så jag följde efter å där hängde en enorm tavla av en känd konstnär. tavlan föreställde ett helgon och en vit duva sen var det massa landskap. jag blev helt förtrollad av tavlan. Sen gick syrran och jag vidare till en annan affär o då kom samma kille in o började titta på mig. Jag började skratta igen o han frågade varför jag betedde mig så konstigt, varpå jag svarade att jag är flamsig av mig,
Sen skrek jag ut till alla att 24 augusti kommer antikrundan till kalmar slottspark, det är gratis om man har något som ska väderas. Sen gick vi haha=)

Inga kommentarer: