söndag 22 augusti 2010

Home sweet home

Ja då var man hemma igen efter en mysig helg hos pappa i söderåkra. Henke och jag har burit upp min madrass och förhoppningsvis ska vi få ihop ramen så man slipper lägga sig på golvet utan kan lägga sig på en säng. Det är inte världens finaste ram men den får funka så länge, man kan ju alltid köpa något bättre sen om man får råd. Men nu kommer jag ha så Henke kan sova över här hos mig och så Candy och jag kan ligga i sängen samtidigt utan att man får panik för att man inte kan röra sig. Hoppas vi får ihop det.

Tänkte se om jag kunde få upp lite tavlor också. Har inte haft råd med tavelhyllor än, men tänkte att man kan hänga upp några på spik o ta några på hyllor sen så blir det lite variation också. Det löser sig säkert!

Satt o lyssnade lite på radion om översvämningarna i pakanistan. Stackars människor. Tack för att jag har tak över huvudet, mat att äta varje dag, en säng att krypa ner i och hjälp med pengar så att jag klarar räkningarna iallfall.

Inga kommentarer: