tisdag 10 augusti 2010

Läggdags

Det har varit en bra dag ändå. Åh jag lagade helt deliciösa revben till middag som jag avnjöt med en tomat o fetaostsallad. Annars har jag mest tagit det lungt. Har packat lite saker som jag ska ta till min lägenhet. Hade tänkt dra dit ikväll men så fastnade jag framför teve o sen kom Henke hem.

Nej nu ska jag göra mig iordning för sängen. Så jag hinner lyssna på lite relamusik innan jag somnar. Det är viktigt att föra in iallfall en stund om dagen där man tar det lungt o stressar ner. Jag fick tipset av min nätvän Kalle att man skulle lyssna på lite musik lågt medan man somnade. Jag provade först å lägga mig en stund på dagen o varjegång somnade jag å vaknade upp med en kropp som var tung som bly. Så avslappnad var jag. Igår brände jag ner musiken till skiva så lyssnade igår. Åh idag ska jag prova igen o lyssna innan man somnar. =)

Najdi night sverige ;)

Inga kommentarer: