onsdag 4 augusti 2010

Lite utomhuspicknick i sommarnatten

Jag gick ner till hamnen iallfall för att träffa Jojo o P o fiska lite. Det var en skön promenad men tiden gick så lagom till jag kom fram så var det fikadags så bjöds på varm choklad ochkakor*mums* Sen satt vi o pratade lite mat o jobb som kock å sådär. Mysigt med lite utomhus picknick, finns folk som vet hur man hittar på saker, kul=) Alltså jag är så sugen på att laga lite mat o bjuda lite vänner på så får bli sen när jag flyttat in på riktigt.

Nu sitter jag o läppjar lite på en mariestads. Har inte bestämt mig om jag tycker om den eller inte. Är inget ölfan direkt med vissa sorter kan jag tycka smaka mycket bättre än andra o skulle säkert kunna vänja mig. Men det var det enda som låg på kylning och jag tycker öl luktar så gott o ser så gott ut så stör mig lite ibland att jag inte tycker det är godare. Men Mariestads har druckit av livsnjutare sen någon gång på 1800talet står det på burken o jag ser mig själv som en livsnjutare;)

Inga kommentarer: