fredag 13 augusti 2010

Lovley day=)


Det vackra födelsedagsbarnet=)


Salladen som tyvärr inte var så god som den såg ut.

Min älskling på Lilla bageriet. *puss*

Åh vilken underbar dag jag har haft så här långt=) Candy fyller ju två år idag så Henke kom o plockade upp mig så åkte vi till hundcafeet. Vi gjorde allt för att få Candy o bli intresserad av alla de olika leksakerna men inget verkade passa. Vet inte om hon helt enkelt inte ville ha något eller om det bara är omställningen med flytten. Men är i och för sig ganska kvalmigt idag, så det är ljummet här i lägenheten ska ni veta.

Vi såg att dom sålde hundglass på cafeet så det tänkte vi prova, men den var tyvärr slutsåld. Så vi får testa det någon annan dag när dom har gjort ny glass därborta. De hade inte så mycket fika till oss människor heller så vi beslöt oss att dra bort till lilla bageriet istället.

väl där bestämde vi oss för att prova deras sallad eftersom ingen av oss visste vad vi skulle äta annars. Men det var ingen höjdare. Förstår inte varför man ger sig på o göra lunchsallad om man inte kan göra det bra. Äggen var så hårdkokta så det var som en gummiboll. Räkorna hade annorlunda konsistens och smakade inte så mycket räkor. Åh dillmajonäsen smakade bara grädde. Nej tack det klarar jag mig utan! Så Lilla bageriet är enligt mig inget ställe man ska gå till om man är sugen på sallad. Då kan man ta de pengarna o göra den själv. däremot är deras kakor o frallor goda=)

Ja efter det svängde jag förbi arbetsförmedlingen så nu är pappret till försäkringskassan ivägskickat. Skönt o ha det gjort. Ska jag bara ta o sätta mig o söka lite mer jobb sen så att jag kan gå in med en lista med de sökta jobben på till soc.

Inga kommentarer: