måndag 30 augusti 2010

Lugn dag

Idag har det varit en lugn dag. Vaknade upp hos Henke, efter en underbar natt i hans famn till mobilens ringande. Så imorgon ska jag iväg o träffa lite personer för o titta om jag eventuellt ska praktisera där, spännande=) Vore skönt att komma ut lite igen.

Annars lugn dag. VAr nere hos Bissen en stund o snackade o drack te. Därefter spelade vi kortspelet femhundra. Jag vann alla fyra gånger=) Bra kväll för mig haha
Sen har jag tittat lite på teve o lyssnat på musik o filosoferat=)

Ville gärna åkt ut till nabben men så blev det inte så eftersom att jag fortfarande har ont å jag är hos Henke och min bil hemma hos mig. Får se om jag hinner med att åka dit en sväng imorgon eller vad som händer. Beror på hur det blir med praktik å allt. Har planerat att träffa Jojo snart osså o titta på lite sn=)

Nu ska jag ner till Bissen en stund till o fördriva tiden lite=)

Inga kommentarer: