tisdag 24 augusti 2010

Nabben visit

Idag svängde jag ut till mina vänner i nabben en sväng. Kände att jag var tvungen att träffa dom eftersom jag saknat dom och sen behövde jag annat att tänka på eftersom att jag inte mått så bra.
Det var underbart att få träffa dom igen o lilla Ingrid hade permanentat sig och var så söt. jag tyckte hon påminde om en liten kerub=)

Sen fick jag middag och jag fick äntligen mitt bakbegärt tillfredsställt, då Ingrid föreslog att vi kunde baka. så medan hon diskade gjorde jag en sockerkaka för första gånge i hela mitt liv utan recept. Muffins har jag bakat utan o mat har jag nästan aldrig recept till och nu var det således också premiär för sockerkakan. Den blev supergod tyckte både Ingrid och jag, härligt!

Efter mitt besök i nabben gick jag på långpromenad med Candy och det fläktade skönt.

Inga kommentarer: