fredag 13 augusti 2010

Ohamn

Helt oväntat när min gulliga lilla Henke var här å hjälpte mig med gardinstängerna så ringde Linus o frågade om han kunde komma bort, Så efter en stund ramlade han o RaggarPierre in. Linus fick lite kaffe=)

Då tjatade Linus om att åka in till ohamn o festa men ingen av oss andra var sådär jättepå. Men sen tillslut bestämde vi oss för att åka in för att vi inte hade något bättre för oss. Så medan dom åkte å hämtade rekorden o lämnade två tjejer i nabben gjorde jag mig iordning. Sen kom dom o plockade upp mig o sen bar det av. Å Candy följde med förstås. Rolig kväll blev det. Linus, Candy o jag satt där bak Linus o jag hade allsång o dunkade plåt utav helvete o drack öl.,
Henke körde o Raggarpierre tog sig några öl han också. Rolig kväll iallfall=) Mycket roligare än o bara sitta hemma. Men var inte så mycket folk ute ändå. Kanske ska ut en sväng imorgon med då kanske det blir bättre ös=)

Sov gott Sverige, det ska iallfall jag göra=)

Inga kommentarer: