tisdag 17 augusti 2010

Tisdag

God kväll kära läsare eller ja egentligen natt=)
Jag sitter hemma hos älaklingen Henke. Det har varit en bra dag. Jag var förbi hos soc och lämnade pappret på alla jobb jag sökt och sen ett kontoutdrag över alla mina konton så att dom ser att jag inte har en massa besparingar. Sen har jag även ringt försäkringskassan så de ska skicka hem papper om bostadsbidrag.

Efter att ha ätit en tomat o mozarellasallad så begav jag mig ut till nabben en sväng. Ingrids syster Sara var där. Alf var lite irriterad, han har väll stressat upp sig lite över allt som ska köras. Annars var allt trevligt=)

Sen nu har Linus, Henke och jag kollat på filmen DAYBREAKERS.
En annorlunda vampyrfilm måste jag säga med skådespelartalanger som Willem Dafoe o Ethan hawk. Ibland kändes det dock nästan lite som en zombiefilm när vampyrena kastade sig över människorna och slet dom i stycken. Annars annorlunda o bra.

Inga kommentarer: