lördag 25 september 2010

=)

Hej folket!!
Jag tar en mjukstart idag. Vaknade vid halv nio och har varit uppe sen dess. Men bara lyssnat på musik och tagit det lungt. Har även skrivit lite till på min alvnovell. Hoppas jag får den färdig innan inspirationen tar slut.

Hade en bra dag igår, jobbet flöt på jättebra och jag har även anmält mig som vikarie till köken inom kommunen. Sedan sökte jag ett jobb som ekonomibiträde men det verkade inte som jag hade så stor chans att få det!

Sen direkt efter jobbet bar det av in till kalmar med Nonne och vid fyra träffade jag Emma. Det var riktigt roligt att se henne igen och nu får det inte dröja över ett och ett halvt år tills vi ses nästa gång. =) När jag ändå var i kalmar köpte jag mig en ny tunika o leggins. Men jag vill in till kalmar igen, för jag har mer saker jag behöver shoppa men inget kul att åka själv!

Funderar på vad man ska hitta på.

Inga kommentarer: