måndag 6 september 2010

En sväng till Ikea o city gross

Hej allihopa=)
Igår lurade jag med mig Henke in till kalmar för att jag ville kolla efter lite saker till min lägenhet. Man har inte ekonomin till att köpa allt på en gång men tänkte att något kan man köpa iallfall. Så hittade en filt som man även kunde ha som överkast så den köpte jag, jag tycker det ser mycket stilrenare ut med ett överkast. Sen köpte jag en filt, två skärbrädor, tesilar och två klädrollar.
Vad jag däremot inte hade förväntat mig att hitta var ett köksbord som jag letat efter på¨diverse second hand och allt nu ett tag. Men hittade ett litet på ikea som bara kostade några hundralappar så det var jag bara tvungen att ha hem=) Så nu har jag äntligen mitt köksbord=)


Sen drog vi till city gross för att handla hem lite mat, självklart var det jätteutrensat på köttavdelningen så det blev inget kött för Henke elelr mig och det var det vi behövde mest. MEn får försöka ta mig in igen elelr hitta något på algotts. Bara det att jag tycker inte att algotts här i mönsterås har så bra köttavdelning men sånt löser sig alltid=)

Inga kommentarer: