torsdag 9 september 2010

Första dan utan Kling=strul

Ja så var det alltså, min oro över att något skulle gå fel nu när Kling åker på semester en vecka visade sig vara helt befogad när man kommer till jobbet och kopieringsmaskinen är sönder. Stackars Thomas fick ju psykbryt och var jättefrustrerad när inget han gjorde hjälpte.
Hoppas det löser sig till imorgon.

Imorgon slutar jag lite tidigare=)

På väg hem tog jag en svängom in på biblioteket eftersom jag ändå promenerar den vägen. Skulle lånat en bok om hur kommunen är uppbyggd tänkte jag eftersom att jag inte har så bra koll på det där men kom hem med tre lyrikböcker istället. Så nu ska ha läsas lyrik!
Kanske kan jag få lite inspiration till att skriva lite själv. Nu var det några dagar sen jag skrev något själv och då var det inte en hel dikt.
Böckerna jag lånade var:
karin Boye, dikter.
Bruno K. Öijer svart som silver
Vilhem Ekelund dikter


Gaaah varför hör jag inte av Ingrid jag ringer o messar som en dåre. Vill inte att Alf ska ligga inne, jag vill ha hem honom.

Inga kommentarer: