måndag 6 september 2010

Första praktikdagen avklarade

Hej=)
Ja nu kan jag äntligen sitta ner o ta det lite lungt efter min första praktikdag o införskaffning av lite mat. Det var en bra första dag men var ju bara på tre timmar. Mycket skämt o mycket samma humor som mig. Alla verkar vara så positivt inställda till att jag är där, så det känns bra.
Idag fick jag frankera lite brev, springa ut med sopor, o springa med till diverse personer och fixa saker o sen diska efter eftermiddagsfikat. En bra första dag. Det enda som stör mig är att jag måste fråga om så mycket grejjer men så blir det alltid de första dagarna.

Tidigare idag med var Henke o jag o hämtade hem två stolar till mig som jag kan använda till mitt bord, så nu har jag äntligen ett köksbord, underbart. Dessutom inviger jag mitt skrivbord med stol just i skrivandets stund.
Så kul att pyssla i sitt hem o inreda o grejja=)

Talk to you later.

Inga kommentarer: