tisdag 21 september 2010

Han sa att jag var söt=)

Ja nu har jag precis varit ute och gått långpromenad med Candy i de underbara, uppfriskande höstvindarna. Plötsligt när jag kommer gående mot banken. Ser jag att en man går och tittar på mig längre fram han stannar och sticker tillbaka huvudet bakom trädet som var i vägen och jag tänkte att han väll misstog mig för någon som han kände igen. Men jag gick på och tänkte inte mer på det men jag såg att han inte rörde sig i fläcken utan stod och tittade och tillslut kom jag närmre och närmre honom. "Viklen fin hund du har!" Utbrister han och jag stannar för att vara lite social medan mannen frågar lite om Candy. Vad hon heter och hur gammal hon är och så vidare..

Tillslut frågar han då om jag bara har min hund nu.
"Nej säger jag, jag har Pojkvän också!"
"Jasså du har det. hur länge har ni varit ihop?"
"Fyra år!"
"Fyra år det rätt lång tid!"
"Ja"
"Fin hund du har. Lika söt som Matte!"
"Det tackar jag för"
"Nej men du är det, du är söt"
"Tack"
Står och fortsätter prata till jag skyller på att Candy är rastlös och jag måste fortsätta gå=) Han var väll mellan 35-40 år men han verkade vara fullt normal. Jag blev glad och tänker ta åt mig av kompliangen iallfall. dfet hände inte mig var dag att en man står o tittat på mig o väntar in mig bara för att ge mig en komplimang=)

Inga kommentarer: