måndag 13 september 2010

Min Helg

Har haft en jättebra helg ändå tycker jag..

I lördags bar det av på kalas i oskarshamn för att fira att Henkes storasyster fyllde år. Där blev det kakor o lite smörgåstårta. Satt och pratade om lite allt möjligt. Sen fick jag några böcker av Cissi som hon hade fått dubletter av, snällt. Jag gillar ju att läsa=)

Sen kom vi hem och båda hade blivit förkylda så var inställda på en lugn hemmakväll när Jojo ringde och sa att dom kalasade lite och att vi var välkomna. Ja vi kan väll åka dit en stund iallfall tänkte Henke och jag som inte var hemma förrän halv tre på natten sen*ler* Men hade roligt med Jojo, Åsa, P, Henke, Pullan o sen kom Bissen o Evelina.

På Söndagen var både Henke och jag sämre. Henke hade feber och jag var genomförkyld och hade feber som verkade komma o gå. Så vi tog det lungt. Jag läste lite sen kollade vi på film, lyssnade på musik och sen låg vi i soffan och bara skrattade åt varandra=)
Sen kom Pullan o överaskade mig med ett snabbt besök. Hon tittade på mitt köksbord o kramades lite. Micka tittade också upp en stund. Trevligt=)

Inga kommentarer: