måndag 27 september 2010

Nu är böckerna betalda.

Nu har jag varit och betalt mina böcker som jag vann på tradera. Ja jag är ett traderafreak jag vet, men jag älskar tradera finns ju så mycket där:P Så nu har jag en auktion till att hålla koll på som slutar om lite mer än en timme men då e jag på jobbet så jag kan inte bevaka den. Men det blir säkert bra. Bara måste vinna den auktionen om den inte stiger för högt i pris. Det är en serie med nio böcker varav jag har den första, men en del av dom böckerna ä jättesvåra att få tag på och jag vill ju läsa alla så måste vinna:p
Så nu sitter jag o pimplar lite kaffe innan det är dags att bege sig bort mot kommunhuset för dagens praktik. Jag är inte så jättesugen på det idag men det brukar gå fort när man väl kommer dit.





Har en del spännande läsning framför mig nu=)

Inga kommentarer: