lördag 25 september 2010

Överraskad med presenter=)

Hej.
Har varit en lugn men bra dag hitills. Jag har lyssnat på musik och skrivit. Sen har jag även börjat läsa i en ny bok, åh jag som redan har en på gång. Men kunde inte sluta nu när jag väl började. Det här är ju en fantasy med alver å mystiska varelse:P tänkte läsa den för o komma i stämning eftersom jag själv skriver på en alvberättelse för tillfället. Gäller ju o dröja sig kvar i sagans fantastiska värld.

Helt otippat när jag kom o läste ringde det på dörren och dom bedårande systrarna Isaksson kom och jag fick lite försenade inflyttningspresenter. En gullig klocka med romantiska blommor och en bok med spökhistorier.

Damn roligt med spökhistorier, får mig att tänka när vi låg i scoutstugan. Man låg i sovsäcken på underlaget mot det stora trägolvet och det blåste i träden i skogen runt om o vågorna slog mot stranden och Åsa läste spökhistorier. Man låg ju på helspänn och lyssnade på vartenda ljud utifrån skogen o trävägarnas knakande=)

Ikväll lutar det åt att jag ska med Pullan, Cissi o några tjejer till ut till Rockabillyn i blomstermåla=) Var längesen och känner att jag kan behöva unna mig det:P

Inga kommentarer: