torsdag 30 september 2010

Pakethämtning

Ja, efter att ha rastat Candy lite snabbt tog jag den gamla golfen och drog iväg hårt och bestämt mot OkQ8 som hade fått in mitt paket igår. =)
Hon på macken var jättetrevlig och söt och det kändes bra.

Väl hemma fick jag slita för att få upp de välpaketerade böckerna men vad fina dom var. bra start på dagen ändå trots att jag har jätteont i höften och blir grinig på Candy när hon drar till i kopplet så jag tror handlederna ska gå av.
Har jag fler spännande fantasy böcker att läsa=)
Nu väntar jag bara på mitt andra bokpaket med nio böcker i ett paket. Den säljaren har inte ens kontaktat mig men han kanske har fullt upp till vardags så hoppas han hör av sig under helgen.

Jag hoppas att alla får en underbar fredag. Jag ska försöka så det inte blir som igår att man satt och grät. Nej nu vill jag vara positiv o glad. Men var jag ju igår morse också.
Men nu dag det här=) Nu ska det fan bli bra=)

Inga kommentarer: