måndag 27 september 2010

Praktik/mer böcker på g=)

Ja inte blev det någon mjukstart på jobbet/praktiken idag inte. Det var bara att åka direkt till församlingshemmet och ställa upp bord och stolar inför kommunfullmäktige. Så det var ett jäkla springande med de där stolarna sen fick jag ta dom i hissen ner i källaren.

Annars var det lungt och det hände lite. Sen kom jag hem och såg att jag vunnit auktionen på tradera med de nio böckerna för endast 175 kronor plus frakt. För Nio böcker, varav en del av dom är svåra att få tag på, Det är helt otroligt=) Vad nöjd och glad jag känner mig. Älska tradera=)

Sen har jag startat upp min tvättmaskin som går på högvarv inne i badrummet, så skönt att ha en egen tvättmaskin=)
Nu väntar jag på att pappa ska ringa så jag ska hjälpa honom ställa av bilen sen ska jag nog o handla lite!

Inga kommentarer: