torsdag 30 september 2010

Sensibel

Jag som var så positiv när jag gick till kommunhuset! Men vad jag lackade ur under dagen och blev riktigt deppig. Så jag kom hem och fixade matlådan till jobbet imorgon. En röra med bulgur, massa kryddor och örter och sen grönsaker o kyckling till det. Har aldrig lagat bulgur men blev riktigt gott=)

Sen gick jag ut med Candy på promenad. Mitt lilla hjärta hon är så go=) Därefter begav jag mig till timmernabben för första gången på ett tag. Det var underbart att se dom igen har saknat dom mer än vad jag insett. Finns många personer därute som jag saknar.

Sen i bilen på vägen hem började jag stortjuta så att jag knappt såg ut och lipade i bilen hela vägen hem. tittade dystert ner i trappen när jag gick upp i trappuppgången och mumlade ett"Hej" till svar till Olof som var på väg ner. Så mycket känslor inom mig. Sensibel e jag ju alltid lite sådär men det här var fruktansvärt. Vet inte ens varför jag blev så ledsen.

Dumma min mobil. Gaah jag har massor av bilder till bloggen på min mobil men någonting har blivit fel och jag lyckas inte få över dom till datorn. Har försökt flera gånger i flera veckors tid, så jäkla störande. Bloggen ser så mycket roligare ut med bilder.

Inga kommentarer: