onsdag 8 september 2010

Små glimtar av livet

Åh vilket underbart väder. Jag njuter ordentligt av promenaderna till och från praktikplatsen. Blir fridfull o glad av att promenera under träden med sina gröna kronor. Åh titta på alla gamla byggnader och kultur som finns runt omkring en, små glimtar av andra tider, små glimtar av livet som så många går förbi varje dag utan att tänka på det. Ska se om jag kan ta lite kort på det. Bara det att har ju krånglat med att få över bilder från mobilen till datorn. Därför det varit så tomt på bilder, jag gillar ju o ha bilder i bloggen annars. Men det fixar sig säkert=)

Har varit en bra dag på min praktikplats idag också, trivs jättebra än så länge. Men nu imorgon ska jag jobba med en som kallas Bullen i en vecka, så vi får se hur det blir. Om han är lika snäll och rolig som Kling.

Inga kommentarer: