torsdag 30 september 2010

Sol

Sitter i Mönsterås kommunhus och väntar. Snart börjar jag, men passade på att sätta mig en stund vid datorn. Har ju redan hjälpt lite folk på jobbet idag ändå trots att jag inte börjar förrän klockan tio.

Solen skiner ute och det var helt underbart att gå hit idag. Vad härligt med sol. Jag tog givetvis på mig en klänning det fina vädret till ära,med gråa leggins och en grå kofta. Hoppas på en bra dag trots att hjärtat slår hårt av ångest därinne=)

Igår var min älskade Jojo och besökte mig för första gången i min egna lägenhet. Så roligt att ha henne hos mig. Vi tittade på supernatural och dreglade lite o gömde oss under en filt när spänningen var för intensiv. Sen drack vi te och fikade=)
Det måste vi göra om snart tycker jag=)

Have a lovley day everyone=)

Inga kommentarer: