söndag 26 september 2010

Utekväll

Åh hade en jätterolig kväll igår med Cissi, Pullan, Sanna, Natta, Jonna, Nattas lillebror (har glömt namnet) o Hampus. Så kul o komma ut o dansa o träffa lite folk jag behövde verkligen det=) Woho
Jag fick inte med mig någon egen kamera men ska se om jag inte kan tigga till mig lite bilder av Pullan=)

Jag vaknade första gången vid sju men lyckades somna om till halv nio men Henke ligger fortfarande o susar=)

Idag blir det en del läsande o filmtittande tror jag, är så otroligt grått väder ute, tur man har ett träd som börjar gulna i bladen precis utanför balkongen. Det lyser upp lite!! Nu har jag förvärvat två nya böcker på tradera med som ska fylla min bokhylla sen. Fler ska det bli, hehe =)
Det var av samma författare som den jag håller på och läser nu. Jag har inte kommit så långt i den än men tycker redan att den är jättespännande och bra=)

Inga kommentarer: