lördag 2 oktober 2010

Höstmarknad

Ja. Så gav man sig ut även idag till den årliga höstmarknaden i mönsterås=) Först sken solen men sen blåste det upp och blev småkyligt.
Trevligt att gå på marknaden och prata med folk o spana lite på allt krimskrams.

Lite handling blev det allt. Som vanligt tycker jag mest man köper ätbart på marknader, munkar godis korv o grejjer men det går ju ner det också=)
Så jag köpte påläggskorv givetvis*mums* Sen lite naturgodis.
Kostade även på mig några filmer o ett armband sen köpte jag ett armband till Ingrid ocskå,
så jag hoppas att hon blir glad.
Sen blev det de tre filmerna: CIRQUE DU FREAK:The vampre's assistant. Vägen och sist men inte minst filmen jag velat se ända sedan jag visste att den fanns på film, Dorian Gray. Har settt den som teater föreställning Dorian Grays poträtt och det är en av de bästa teaterföreställningar jag sett=)

Nu fryser jag o känner mig lite ensam eftersom Henke är o lämnar av svärföräldrarna. Från allt folk till att komma in till en tom lägenhet där man bara får lyssna till grannarnas skratt känns verkligen inte så roligt. Hör Pullan, Micka o Olof prata o skratta där nere.
Ska fixa mig lite te så får vi se vad som händer sen.

Inga kommentarer: