torsdag 7 oktober 2010

Målat med Ingrid

Hej!
Idag har det gått bra på praktiken, hoppas det går lika smidigt imorgon=)

Ingrid har länge sagt till mig att hon vill prova att måla.
Så idag när jag gick hem från praktiken messade jag Ingrid och frågade när hon skulle ha tid att måla lite med mig."Någon gång måste du ta dig tid!" Skrev jag.
Till min förvåning fick jag till svar att hon kunde redan idag. Så det var bara att gå ut med Candy sen gick jag bort till algotts och handlade lite fika.

Sen kom Ingrid och vi målade, lyssnade på musik och flummade så där härligt som vi kan göra när vi båda är på humör. Sen drack vi varm choklad med grädde och åt bragokex med äppel o kanelsmak=)
Värsta terapiarbetet:P

Jättetrevligt=)

Nu funderar jag på om jag ska läsa eller titta på film:S

Inga kommentarer: