måndag 18 oktober 2010

Måndag

Hej!
Nu är jag hemma efter en promenad med Candy i den kyliga kvällen. Det har varit en bra dag idag. Det flöt på smidigt på praktiken och när jag kom hem gjorde jag en fläskfileégryta med äppel.morot,palsternacka och lite lök o sen ingefära o den blev supergod=)Så nu e lunchlådan till imorgon fixad och gjorde lite till min älskling med som han kan värma så slipper han bekymra sig över mat imorgon. Snäll jag är=)
Härligt nu med lite mustiga köttgrytor och en och annan god soppa i det kalla klimatet.

Hittade en bil idag som jag ville ha. En vit volvo 240 88 med en ägare sen den var ny, men när jag ringde på den så var det en som skulle komma och titta på den så den lär nog vara borta. Dom är ju eftertraktade dom gamla 240! Men någon gång om jag får jobb ska jag spara ihop till en i jättefint skick om det finns några sånna kvar då*haha*

puss o kram

Inga kommentarer: